Över ett år senare öppnar jag portarna!

Nu har det gått över ett år sedan jag skrev här! Inte ett enda inlägg och så mycket som har hänt. 
Om man sammanfattar det som hänt sedan det senaste inlägget skrevs:

- Hailey har blivit 1½ år gammal.
- Jag har träffat världens finaste kille (som  numera är min sambo)
- Jobbat ett år hos DressyrEssen
- Tränat i massor tillsammans med Deniro.
- Letat lägenhet, hittade en trea i Gävle
- Flyttade till Gävle, blev sambo (Deniro flyttade såklart med också)
- Började läsa på Högskolan i Gävle, Personal & Arbetslivsprogrammet
- Deniro har hunnit vara iväg på meeting och vi har kvalat MSV B
- Firat jul i Skåne, samt haft träningsvecka då Deniro fick följa med ner

Nu hoppas jag att motivationen är tillbaka att hålla skrivandet igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0