3 januari 2012

Är så grymt irriterad på designen som inte vill fungera!
Och min nya kamera har gått sönder så blir inte så mycket bilder på några dagar, men ska lämna in den så fort jag är ledig! Ska försöka knäppa lite med mobilen, kassa bilder, men alltid något.

Igår så reds det ett par hästar. En fick springa lite på lina. Hann med att tvätta en massa stalltäcken och bada en häst. 4 hästar var lediga så hann därför med mycket som man inte hinner annars. Alla som var lediga fick svansarna schamponerade och benen tvättade.
Satt och försökte fixa med designen på bloggen igår, men när klockan var halv 11 gav jag upp. Kliver ju upp innan 6 så måste hinna få några timmars sömn.

Idag så reds det en massa hästar. Har fortsatt att tvätta en massa täcken och badat + friserat en häst som ska på besiktning i morgon. En av hästarna har rakats och fått flytta in i stallet från uteboxarna, så förmodligen står han och bråkar med nya boxgrannen nu. En ny häst har kommit, ända från Edsbyn. Smeknamnet som fick stå på tavlan blev helt enkelt "Edsbyn". Hann även träna nu på kvällen för Mattias. "Narkolepsi-hästen" fick guldstjärna idag! Jobbade fint med sina tempoväxlingar och byten!

Nu släcks lampan här på Hviderups gods!

First Date, en av min pappas kompisars hästar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0