1 januari 2012

Hoppas alla hade en superbra nyårsafton!
Började jobba halv 7 i morse och har hållt igång till halv 8 nu på kvällen. 6 hästar motionerade idag, mjukstart! 6 hästar har även vilat och endast gått i hagen så har även hunnit med att tömma soprummet på all plast m.m. och putsat alla sadlarna och tvättat av alla galler + boxdrörrar. Invigde mina nya gummistövlar idag, sååå härliga! Väldigt smidigt att bara byta när det är dags att rida. Har hunnit med att städa nu på kvällen, betalat räkningar och tvättat. Känner mig redo för det nya året! Struktur, effektivitet och noggranhet är mina riktlinjer detta år!
Nu blir det ett avsnitt av The Big Bang Theory innan vi släcker lampan.

Har saknat min boyfriens när jag vart i Gävke. Kolla, hur kan man motstå sötnosen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0