Fredag 9 september, 2011

Igår vart det jobb 16-01.
Idag 15-20. Rullat på hela kvällen, ingen paus direkt! En liten fågel viskade i mitt öra att det kommer vara så hela helgen.. och jag har turen att jobba på både lunch- + middagsrusch både lördag och söndag.. men det blir nog bra!
Är det fel att ha en önskelista om man är 19 år gammal? Jag vet redan svaret på den frågan, men tänkt om man kunde få vara liten igen. Om jag fick önska mig någonting så skulle det vara:
1. Saab 9-5 2,3
Ska ju köpa mig en. Men att få en skulle inte vara helt fel!
Gillar färgen på den nedan grymt mycket. Jag bara måste ha en blå!

2. Iphone
Mest för apparnas skull. Mycket som man skulle ha nytta utav.

3. OnePiece USA
Så grymt sköna! Sen är jag ju inte rädd för tryck heller, så en med amerikanska flaggan skuller verkligen passa mig. Enligt storlektsguiden ska jag ha stl M, pga min längd. Förstå vad grymt skönt att ha vid soffmys!

4. KL Dunjacka
Inte för att jag är utan, utav för att jag ska slippa slita så mycket på den jag har nu. Sen att den va grymt fin och lång i modellen gjorde ju inte saken sämre!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du ska ha en S på onepiece om du ska köpa en för du är lika lång som mig och om du har M blir den förstor tänkte så du vet.

2011-09-14 @ 22:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0