Torsdag 13 oktober, 2011

Mycket som hänt sen senast!
Har dock inte vart ut nå speciellt, enast var väl personalfesten den 21. Fokuset har legat mycket på jobb! Får lön i morgon! Gårdagen va en riktigt bra dag! Började dagen med jobb 8.30-15 med härligt folk! Va bra stämning och jag tror alla va lite lagomt trötta, om vi säger så. Sen åkte jag och Maria till Ryttarstugan och hälsa på en sväng. Pratade lite med Gunilla angående mina dressyrstövlar som måste fixas och köpte även en funtionsjacka (tröja?) från AKNY. Sen vart det stallhäng och glutta lite hoppspecialer.

Idag tog jag sovmorgon och nu blir det lunch med mor innan stall!



Älskar detaljerna!

Kommentarer
Postat av: linaaaa

"legat mycket på jobb" ;)

2011-10-17 @ 13:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0