Torsdag 5 maj, 2011

Skjutsade mamma till bussen i morse, hon skulle bort med jobbet.
Sen vart det stalljobb till kl. 3.

En praktikants ursöta hund, som observerade oss när vi lunchfodrade

Nu när jag kom hem fick jag se att jag lyckats att få VG+ och MVG på två idrottsuppgifter! Känns bra, så nu tar vi nya krafter och skriver inlämning som ska in i morgon. Känns som att jag kommer få sitta hela natten, men då får jag göra det i sånna fall, för det ska göras! I morgon blir det lervik, fm-em, sen jobb 16-24. Jobbar även 11-19, lör och 11-20, sön. Ska se till att kliva upp på morgonen så jag hinner plugga lite innan jobb. Nu ska jag sätta fart!

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

SV; LA1, Lag-03 och LA:P1 ska hon få gå, en klass om dagen som det ser ut nu! Om vi inte kvalat elit innan kanske jag ev rider en extra LA:P1 första dagen, när vi har chansen liksom, så vi får se hur det blir :D



Usch, ja det låter tråkigt.. Hur kommer der sig att du jobbar så länge? vad går du för skola/har för jobb? "/

2011-05-05 @ 19:58:21
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste bara berömma din header igen, så grymt fin! :D



SV; Ja, tack så mycket! Kan tänka mig det, det ska bli så roligt :D



jaha, okej, då förstår jag! :) Du tar studenten snart alltså!? :D

2011-05-08 @ 12:04:37
Postat av: lindha

Men gud vad söt :D Vad kan de vara för ras?

2011-05-11 @ 11:00:54
URL: http://lindhadressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0