Torsdag 26 maj, 2011

Livet bara rullar på!
Har vart otroligt mycket att göra nu sista tiden. Förra veckan gjorde jag 6 prov och 13 inlämningar på 4 dagar! Är så grymt nöjd med mig själv, jag tycker man får vara det ibland. Det har hunnits med ganska mycket sedan förra gången jag bloggade. Tävling, plugg, hästskötarexamen (läs föregående inlägg), utgång och en massa mer.. Måste säga att det är så grymt skönt att vara klar med allt i skolan! Nu är det bara festen kvar! Har beställt lite kläder från Nelly, får hoppas att de kommer innan studentveckan. Ikväll blir det även middagsdejt med Kelly och sen stan en sväng. Får se om vi hittar nå fint, det brukar man alltid göra. Nej, nu måste jag skynda mig!

Goaste, finaste ponnyn i hela världen ♥

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Gud vilken fin bild..! :)



SV; Jag förstår det, mycket på gång! :D



Men åh, tack så mycket! :D Vad glad jag blir!! :D



Kram

2011-05-26 @ 16:15:56
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0