Tisdag 29 mars, 2011

Första dagen i skolan på en månad!
Har ju haft lov + 3 v. praktik, så det kändes bra att komma tillbaka till skolan.
Nu har jag äntligen tagit reda på alla mina uppgifter som jag inte hunnit göra, så att jag kan lägga upp en plan. Efter lunchen hade vi hjärt och lung räddning. Sen gjorde jag ett prov som jag restade med, en sak mindre kvar att göra! Sen snabbt till körskolan för körteori. Nu ska jag sätta mig och plugga!
 
En del av studentkläderna hade kommit!
Mjukisbyxor
Mjukiströja
T-shirt
Mys strumpor

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

åååh, vad kul med studenten!! :D



SV; Precis :D nästa helg (10:e) så rider jag Lag-03 och debuterar LA:P1 med Vendela och helgen efter så rider jag första omgången i div 3 (LC:2) med Bingobuset!! :D



Du då, nåt planerat? :)

2011-03-30 @ 16:23:45
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV; Jaa, har verkligen jobbat hårt för detta! :D ska bli så roligt! :D



Åh vad kul, lycka till själv!! :D

2011-03-31 @ 21:36:05
Postat av: Fredrika Källström

*från mig ;))

2011-03-31 @ 21:36:22
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0