På min önskelista

Grooming-bagen och täcket står högst på min önskelista!
Min ryktlåda har ju "sprungit bort"
folk kan inte hålla reda på ditt och mitt
så groomingbagen skulle ju vara perfekt nu när vi ska ut på lite tävlingar osv.
Perfekt att bara kunna hänga på axeln när man ska till framridning osv. Bra att lägga lindorna i när man tagit av dem efter framridningen så att de inte blir smutsiga osv. Inte bara en gång man tappat dem i smutsen..
Sedan måste jag införskaffa ett resa bort/tävlingstäcke. Och C skulle vara så himla fin i detta, han klarar av att bära upp ett med lite skrikigare dekor.
Grymt snygga båda två, får se när plånboken tillåter beställning

Favorit-kombinationsfärgerna marin, vitt och röd

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

SV; jaha, okej! Det är ju sånt som händer! :)



de tär fint, hur är det själv? :D Ska rida en LA1 i Gripen nästa helg, ska bli jätteroligt! :D Du då - ska ni ut nåt? :D



Kram

2011-03-08 @ 22:05:30
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

SV; Okej, härligt! :D Vart ska du tävla då? Har du sålt din ponny? "/ :)

2011-03-08 @ 22:23:07
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0