Onsdag 23 mars, 2011

Onsdag:
Jobbade i stallet hela dagen. Åkte hem en snabbis och sen träffade jag Jenny. Det vart mat och en sväng till Ryttarstugan och Valbo Ridsport.
Handlade
-en ny tröja (se bilden längst ner)
-täckesgjord från Dyón
- tunnare byxor från Gersemi i andasmaterial, ska användas nu till våren när jag ger mig ut i spåret och joggar! (se bild nedan)

Senare på kvällen var det hoppträning. Bana stod på schemat.
Idag var han allmänt dryg och han hade på tok för mycket energi! Första gången vi hoppade banan lite lägre, sprang han mest ifrån arbetet.. Andra rundan var helt ok, lydnadsmässigt. Hoppade dock riktigt bra, riktig ryggverksamhet!
Elina var supersnäll och filmade lite är vi hoppade, så laddar upp själva banan. Observera att jag inte är en hoppryttare (fniss*)

Våran patriotiska outfit som främst används i hoppningen

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Grymt snygg hoppoutfit! :D



SV; ja, dom ser sköna ut! har ett par riders company nu, har dock töjt sig en hel del så sitter som herridbyxor typ :((

2011-03-28 @ 21:50:10
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

SV; Eller hur, det ska för fasan inte sladdra om benen på en dressyrryttare. Slimmat och prydligt - ja tack! :D



Kram

2011-03-29 @ 19:40:26
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Cool outfit :)

2011-04-04 @ 20:56:08
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0