Torsdag 28 juli, 2011

Tiden går fort när man har roligt!
Har äntligen gått på semester, det behövde min kropp. Har umgåtts med travligt folk den senaste tiden. Har även hunnit vara i stallet en hel del nu när semestern kom. Igår va ja ut till stallet och red en kompis häst, tog även hand om ponnyn. Vet. kom och kollade på henne också. Sen hem för ducsh och sen åkte jag hem till en jobbkompis. Ja, några jobbkompisar och lite annat folk va ut en sväng och kvällen bestod av en hel del tok (dock inte från min sida). Dagen har spenderats med världens bästa Karlsson. Sen vart det tai mat med Emilia och lite film hemma hos mig. Nu har jag precis packat upp teoriböckerna för BE-körkort, så blir till att repetera lite  B-kortsteori också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0