Tisdag 25 jan, 2011

På något sätt känns det som att jag har koll på läget..
Var på föreläsning om hästens matsmältningssystem på fm. Sen lunch på heartbreak. Var in på Glitter en snabbis och hittade lite smått och gott. Pratade med min handledare i projektarbetet, så vi har gjort upp en plan hur jag ska fortsätta osv. Senare åkte jag till Ryttarstugan och hämtade mina nya Cavallo-tävlingsstövlar! Höll på att få med mig fel par stövlar hem, ett par 39, men som tur märkte vi ju att de var lite stora i storleken. Så nu har jag med mig rätt par hem, stenhårda kan jag tala om. Ska testa att rida i dem i morgon när jag ska rida en kompis häst.

Cavallo Grand Prix P

Letade också efter ett par chaps eller ett par hoppstövlar, eftersom att mina gamla gått sönder. Hittade ett par som satt helt ok, men de fanns bara i bruna, så då kändes det som att jag skulle leta vidare. Hoppas att jag kan åka in på Valbo Ridsport i morgon, tror att de har ett par jag kan ha.
Köpte även donut och hårnät på Ryttarstugan.

Blonda såklart
Har dock inte bestämt mig än hur jag ska ha på tävling. Med eller utan satinsnodd. Jag tycker att det ser snyggast ut bakifrån utan, men från sidan ser det bäst ut med snodd. Får försöka hitta på ett sätt att få det att se snyggt ut utan.. Något tips?

Utan eller med?
Nu ska det fikas och sen blir det mys. Har sovmorgon i morgon, så då kan man ligga kvar länge i sängen :)

Kommentarer
Postat av: Lindha

Stackare med nya stövlar ;) Jag har haft mina "nya" cavallo stövlarna länge tycker jag, och jag kan fortfarande inte rida alls lika bra i dom. Benen står rakt ut haha!

2011-02-22 @ 21:22:20
URL: http://lindhadressyr.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Mia stövlar är samma modell, en katastrof i början men nu är dom helt underbara! Bara att hålla ut, hehe..! ;)



Supersnyggt hårgrejs! :D



Kram

2011-02-22 @ 23:29:58
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0