Dag 24 - Jag måste träna på

Inom ridningen:
- Att dra tillbaka min högeraxel som åker fram. Tydligen så har jag mer muskler på höger sida, ryggen, så därför har jag svårt att få tillbaka den vid ridning eftersom att musklerna tar i, enligt min massör.
- Inte rida i undertempo, detta har jag alltid tyckt vart svårt. Men det känns som att det blir bättre och bättre.
- Vinkla om mina händer, fick cykelstyres-händer efter att jag red över 5 år endast på hackamore. Men långsamt börjar det blir bättre.
- Vara stadig och ha koordination på kroppen, viktigt att jag som ryttare alltid är stabil för hästens skull.
- Räta upp överlivet, något som är otroligt svårt!

Öva, öva och öva..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0