Dag 20 - Veterinär, hovslagare, massör osv..

Hovslagare - Jari Pehkola
Tar god tid på sig med att se efter hur hästen är byggd, hur benställning, hovar osv. är! Otroligt duktig på att lära ut och den bästa hovslagaren jag mött hittills, eftersom att han hela tiden anpassar skoningen främst efter hästen. 

Jari med en utav sina travhästar Värsting

Jag på praktik med Jari. Här drar jag av en sko, en utav de första gångerna i mitt liv!

Veterinär - Roland Oltner, lugn och duktig med hästarna, frågar hela tiden ägaren vad som hänt osv!

Massör - känner inte att jag vart i kontakt med någon bra hästmassör ännu. Men Jonas Nilsson, som masserar mig är guld värd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0