Dag 10 - Min utrustning

Nu har jag inte skrivit med kavajen osv, men den står med i inlägget om:
"Detta har jag med mig på tävling".
Utan detta är mer vardagsutrustningen, och samtidigt som jag bara skrivit märket på ex. olika tröjor, eftersom att jag har flera st av samma märke..
Hjälmar:
Charles Owen Wellington Classic (tävling)
Lamicell
Uterittshjälm, gammal
Keps, pannband:
Agria
Kingsland
Jackor:
Regnjacka, Kingsland
Vindjacka REAL, Sjöhagen Wear
Höst/vårjacka, Kingsland
Dunjacka, Kingsland
Väst:
Dun, Kingsland
Funktions, Kingsland
Dun, svart - vet ej märke
Piketröjor:
Kingsland 
Treadstone
Kommunal
La Marina
Tröjor:
Kyra K
Kingsland
Jacson
HV POLO
Handskar:
Roeckl Vesta
Roeckl Primaloft
Isabell Werth
Ridbyxor:
Equiline (tävling)
Gersemi
Schokemöhle
Kyra K
Stövlar:
Cavallo Grand Prix Plus (tävling)
Gamla välanvända
Skor:
Gråa läder, vet ej märke
Sporrar:
Sprenger Balkenhol, 25 mm (häst)
Gummiklädda, 15 mm (ponny)
Strumpor:
Kingsland
GlenGordon
Mountain Horse
Kyra K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0