2 inlämningar - check!

Känns så otroligt skönt!
Har faktiskt pluggat på rikitgt ordentligt idag och fått 2 arbeten färdiga, så nu är de inlämnade. Inte en dag för tidigt, men ändå. Huvudsaken att de är inne. Tiden har väl i princip bara gått åt att plugga, så så mycket mer har jag inte hunnit med idag. Snöat har det gjort idag också, men jag måste nog vara den enda som inte klagar på snön känns det. Jag tycker att det är urmysigt med nyfallen snö. Värre blir det i mars när allt ska bort och det blir slask överallt. Jag klär på mig i stället, lager på lager, någonting över öronen och en mysig dunjacka, finns inget skönare. Men jag funderar när min fleecejacka tänker komma, ska kolla den har kommit i morgon, annars måste jag ringa och kolla vd de håller på med..

Mycket snö utanför fönstret. Vart tog staketet vägen? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0