31 december, 2011

Jag borde skämmas som bloggare. Har inte prioriterat bloggen för fem öre. Fått bastning nu när jag vart hemma i Gävle några dagar, så 2012 satsar vi på ett bra blogg-år!

Sen jag skrev sist (2 november) så har jag hunnit flytta ner till skåneland och börjat jobba hos Mattias!
Bjuder på lite bilder ifrån godset och hästar m.m.

Härlig utsikt på morgonen

Stora fina gräshagar

Don Dorn, f.01
e: Blue Hors Don Schufro - Democritos


Constantine, my boyfriend ♥

Vårat fina underlägg i fönstret i köket

Marwin redo för ett pass i ridhuset

Ragnar  ♥

Sandra, Sveriges nu levande äldsta häst, 42 år gammal (om jag inte minns fel)

Alberto med släp (har blivit en hejare på att backa med släp kan jag ju tillägga)

Traktorförare har man blivit

Söta lilla Marwin efter ridpass, favoriten nr. 2

Ragnar har det bra!

En del av Hviderups Gods

Constantine, f.07
e: Don Dorn- Hierach


En del av all halm

Ännu mer fin utsikt

Vassen är högre än lilla Dorn på 166

"Marten", friserhingsten innan ridning

I ridhuset

Tsarevist, f.04
e: Prince Thatch xx - Lanthan


Tsarevitj var omslagshäst på HÄSTmagazinet för någon vecka sen

"Vattenskallen" f.10 väntar på ett pass i rihuset

Som sagt, jag tror alla har förstått att Ragnar har det bra

Grön gräsmatta i december, ungefär som det har sett ut i hela Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0