Fredag 22 april, 2011

Har vart i stallet en sväng och trimmat C, fick t.o.m. tag på han i hagen!
Fortsatte på samma arbete som igår nere på stora utebanan, men mycket övergångar och fattningar och sen även lite förvänd galopp. Skötte sig siktigt bra, var mycket mer loss idag! Tempoväxlingarna gick väl lite si sådär, men efter ett tag blir de bättre och bättre. Han har ju väldigt svårt att bära sig själv, så då när jag kräver att han ska göra det annu mer så blir det jobbigt. Men han avslutade bra, så jag är nöjd. Skrittade av en sväng ute, vilket var uppskattat.
Nu ska jag hoppa in i duschen innan det är dags för jobb, 16-24. Ska försöka få mig något att äta och lite sol innan också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0