Annandag jul

Jobbade ju som sagt till 04.45 igår, så vart sovmorgon idag igen.
Är fortfarande besviken på att kursen som jag skulle åka på i morgon har blivit inställd/flyttad på grund utav vädret. Löjligt kan man ju tycka, men så är det. Inget man kan göra någonting åt. Har inte fått det bekräftat utav Gävleborgs Ridsportsförbund än, men jag fick höra att det skulle vara den 3-4/1 i stället. Kruxet är bara att jag inte har någon som kör hästen den 3:e. Pappa kunde bara den 4:e.
Så om det är någon snäll människa som skulle kunna tänka sig en tur upp till Hudik så får ni gärna höra av er!
Var ut till stallet och fixade till en kompis häst, vart lite mys med ponnyn också. Tröstade mig själv med att klicka hem en tröja nu när jag kom hem, hehe. Man har aldrig för mycket tröjor, enligt mig.
Morgondagen bjuder på trevligheter! Tänkte åka ut till stallet en sväng, sen ska jag bleka håret, bio på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0