9 September

Tiden rullar på fort när man har roligt! Men anledningen till det dåliga bloggandet är för att blogg.se har krånglat. Antagligen för att byta till den nya versionen, men vem vet. Här på gården har allt rullat på. Chefen har hunnit med att ta SM brons! Vart även en del andra placeringar på Flyinge! Pappa kom även ner i torsdags kväll och har vart här ett par dagar ochfixat i ordning mitt boende. Han är min egen lilla Ernst! Vi hann även med en middag inne i Lund. Idag har det vart kval för 4-åringar på Flyinge. Två stycken av mina hästar var med varav en kvalade! Kom även trea i klassen! De andra hästarna har fått en ganska chill dag med hagmys, longering och promenader. Tränade för Ebba på em och var blandade känslor. Väldigt fin i uppvärmningen och i galoppen. Traven blir lätt stark när det kommer till jobbet i skolorna. Slutorna är värst, eftersom att han inte riktigt vill ta förhållningen på den yttre tygeln. Det blir bättre och bättre för varje träningspass, men ack så det svider. Man får blicka tillbaka på all mjölksyra när styrkan har kommit!
För tillfället sitter jag med en skål glass med hallon framför tvn, alltså inge synd om mig!
Dennis var tjusig i vinrött idag!
Schabrak: Equiline
Lindor: ANKY
Boots: Eskadron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0