10 september

25 grader, vilket finväder vi har haft! Det var nästan så att sommaren kom tillbaka. Idag var en ur personalen ledig så vi var en man kort. På eftermiddagen var han väldigt saknad! Mycket somm skulle hinna göras. Vart även ett spontanbesök till veterinären med en häst som skulle på hälsokoll inför en ev. resa till Tyskland! Dennis fick springa lite på lina idag. Gissade på att han skulle ha lite träningsvärk sedan igår. Skönt när man kan motionera dem utan att behöva rida ibland! Har även hunnit med att handla mat för kommande vecka. I morgon är jag ledig så då kanske man borde ta sig i kragen och laga lite matlådor. Men ack vad tråkigt det är, men grymt skönt när det väl är gjort.
Ingen som känner sig manad att komma och hjälpa mig?
För tillfället sitter jag i soffan med datorn i knät, glor på tvn i bakgrunden, oduschad. Kanske dags att sätta fart innan man somnar. I morgon är jag som sagt ledig. Ska försöka hinna med lite nödvändiga måsten som inte har hunnits med tidigare.

Var ute i morgonsolen och gick med en häst som haft lite feber. Riktigt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0