4 januari 2012

Idag var det jobbigt att kliva upp ur sängen. Somnade ganska sent så sängen kändes väldigt mysig!
Har ridigt ett par hästar idag. Mattias har även tränat två stycken. Har fortsatt mitt eviga tvättande av benskydd och täcken. Men jag måste säga att jag var nöjd när jag va klar! En häst har vart på besiktning, så förhoppningsvis flyttar han till sitt nya hem i morgon. Han är en av "mina" träningshästar så kommer sakna honom! Har vart och handlat och tankat upp fulltank i bilen, så kännder mig rätt nöjd med mig själv. Handlade godis för 70:-, haha!
Ska krypa ner i sängen och kolla på lite Big bang theory, men tänkte först visa lite bilder på våran sadelkammare. Kassa mobilbilder, men alltid roligare än ingen alls.

"Tavlan" Här skriver vi upp allt som gäller hästarna.
Vardagstränsen och vardagskandaren

Till vänster: Schabrak och skydd som används vid finare tillfällen. 
Till höger: Tävlingskandaren och tävlingstränsen + massa lädergrimmor, bett, fikahörna m.m.


En del av sadlarna, tävlingsschabraken, tävlingslindor och alla träning/vardagslindor och paddar

Vardagsschabrak, täcken, skydd, gramaner, stövlar, spön m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0