Måndag 5 september, 2011

Gårdagens DM gick både bra och dåligt. Tävlingen kom igång bra och allt gick enligt planerna. Men efter 2 klasser insåg vi att underlaget var på tok för djupt så vi flyttade in tävlingen i ridhuset. Gick relativt smidigt att få in dressyrstaket m.m. i ridhuset. Vart lite krångel med startlistorna med pauser osv men det löste sig. När tävlingen var över åkte jag hem och bytte bil och kopplade på transporten, åkte ut till stallet och hämtade grillen. Hjälpte Elina och Kelly att kvällsfodra så åkte vi och åt sen middag på jobbet.
Idag så har jag jobbat 11-20. Va ganska lite folk på dagen men rullade på under middagen. Nu sitter jag här i sängen, nyduschad och trött med musik och tvn på i bakgrunden. Riktigt mys!

Invigde min nya dunväst i söndags då det va ganska kyligt på morgonen.

Visst ser banan riktigt fin ut? Invigning av den också idag!

Att jag kan göra 2 saker samtidigt kanske??

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Guud vad snygg din outfit var!! :D



Kram

2011-10-12 @ 23:15:17
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0