Tisdag 1 mars, 2011

I helgen har det jobbats!
18.30-04.45
i lördags, 16-22 i söndags. Då hinner man inte med så mycket.
Gårdagen och dagen har blivit helt fel, det skulle hunnits med mycket mer.. Men ibland blir det inte som jag har planerat, denna gången inte p.g.a. mig faktiskt.
Under dagen har jag faktiskt tagit det lugnt för en gångs skull. Inte ofta jag kan slappna av och bara sluta  tänka på allt jag måste göra. Detta påminde mig att jag ska packa ner lite skolböcker så att man får lite gjort om kvällarna uppe i funäsdalen. Trist men sant! På kvällstvisten vart det middag med min bästa brud♥
I morgon ska jag försöka kliva upp tidigt och åka upp till stallet på fm.
Det ska trimmas lite innan fjällen!

Karlssons underliga djur, ibland undrar man vad dem tänker.. Om dem tänker..


Kommentarer
Postat av: lnsjogren

Vilken gullig bild :)

2011-03-12 @ 18:07:07
URL: http://lnsjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0