Söndag 12 juni, 2011

2 dagar sedan studenten, 2 dagar tills min födelsedag..
Det är helt otroligt vad tiden har gått fort! Jag minns min första dag på Realgymnasiet, vi var till Valls Hage och grävde i jorden. Helt plötsligt har det gårr 3 år och nu vad det jag som stod med mössan i högsta hugg! Under min gymnasietid har jag även lyckats med godkänd:
- Tappskokompetens
- Hästskötarexamen
Jag har haft praktik i 2 år hos en A-tränare i hoppning (som rider upp till 150) och i mitt "hemma-stall". Nu är den tiden över och vi blickar framåt. Har lite funderingar med vad jag skulle vilja göra nu efter skolan, men jag tänker inte berätta dem riktigt än. I veckan ringer jag några samtal som förhoppningsvis kommer förändra min vardag dramatiskt, jag har en plan B men plan A är såhär!! mycket bättre!
Idag blir det avskedsmiddag hemma hos Elin, hon flyttar till Göteborg i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0