Måndag 13 juni, 2011

Började veckan med en ordentlig sovmorgon!
Hade lite för mig hemma innan jag kunde ge mig iväg. Mycket som ska göras nu, mycket städning bland annat. Efter det vart det i allafall en sväng till stan för massage hos Jonas och sen en snabbis in och kolla linserna. Sen fick jag åka till min prins ♥ som jag inte sett på över en vecka. Vart träning för Cicci! Han har så grymt med energi efter helgen när han tagit det lite lugnare, tar ungefär en 30 min innan han kan fokusera på själva arbetet. Men avslutade ändå bra!
För tillfället är jag så himla lycklig!!
Nu några dagar efter studenten när allt börjar lägga sig som allt sjunker in. Jag har klarat av gymnasiet med bra betyg och jag har bara fina möjligheter att välja på nu efter skolan. Det blir ju lite vad man gör det till, men jag har bestämt mig för att våga ta chansen, man kanske aldrig får den igen..

Min fina prins

Kommentarer
Postat av: timmie

Hej! Såg ditt mail!! Superkul att du skickade in ett bidrag!



Har kikat runt lite i din blogg och tycker du har en jättefin sits och en jätte trevlig häst! Ser väldigt stiligt ut som ekipage. ☺

2011-07-07 @ 00:23:24
URL: http://melanozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0