Lördag 9 juni, 2011

Tiden går fort när man har roligt!!
Har vart grymt dålig på att uppdatera bloggen, men varken tid eller motivation har funnits. Lyckan efter studenten har lagt sig, men jag lever på ett flyt nu och jag mår så himla underbart!  Jobbar mycket, nästa vecka blir det lite lugnare. Vi skulle haft tävlingar, men p.g.a. byggnad av utebanan så har den blivit flyttad, så då ska jag använda mig utav dagarna för att slappa, sola och umgås med trevligt folk! Igår va jag ledig, va ut till Köpis en sväng och köpte ny maskara, shorts och tröja. På kvällen träffade jag trevligt folk, vart först jordgubbar, fruktsallad och Vitamiwell på bryggan, sen en runda på Getaway (skrikmusik).. Fick med mig Emma hem på filmmys och som sovsällskap ♥
Idag vart det jobb 11-19, sen middag på churchstreet med mamma! Tusen tack ♥ Fick även jobberbjudande, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0