Årets - 2010

Med hästarna..

Årets debut
Nationell, FEI's Individuella Mästerskapsprogram för ponnyryttare & FEI's Inl.

Årets största framgång
Kom verkligen igång med ridningen och fick till känslan

Årets roligaste ögonblick
Vinst i FEI

Årets roligaste minne
När vi åkte på kurs till Hudiksvall (den skulle vart i dec. men vart flyttad till 3-4/1-11, så den får räknas som 2010) Ponnyn kändes super, trots att hon inte var helt igång, lydig, stadig och hon skötte sig otroligt bra båda dagarna!

Årets tankeställare
Skjut inte upp saker du hade kunnat göra idag, till i morgon!

Årets inspiration
Edward, utan tvekan!

Årets mäktigaste känsla
När vi bytte dressyrsadeln till hoppsadeln. Det vart ett helt annat steg i hästen, då sadeln inte längre tryckte. Allt gick lättare, samlingen, formen osv.

Uppnådda mål under året
Målet 2010 var att starta nationellt, och det klarade vi av med bra resultat!
Fick även till ridningen på étt helt annat sätt. Innan var jag tvungen att göra, nu behövde jag bara tänka ♥

Kommentarer
Postat av: timmie

Sv: Jag funderar nämligen på att ta hem sådana här träns och andra strasspannaband då jag kan få hem det till ett väldigt bra pris mot vad det kostar här i sverige! Håll utkik i bloggen framöver för mer infor!



Ha det guld! =0)

2011-01-09 @ 14:59:22
URL: http://melanozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0