10 januari

Den sista första skoldagen..
Idag har jag klarat av den sista första skoldagen i gymnasiet, lite sorgligt ändå. Har räknat foderstater och läst om kroppens fysiologi idag. Det ena är ju intressantare än det andra, men det funkar. Sen ut till stallet och ha lite lektioner. Hann även med att träna på C för Cicci. Superfin idag, trors vilan! Testade en ny sadel idag, jag satt bättre i den, och den låg helt ok. Så ska testa att träna i den nägra gången, även om framvalvet var hemskt.. Men jag klagar inte, gynnar det min ridning, så fine!
Dagens bästa kommentar idag utav barnen var ju: "Här kommer dressyrpolisen!"


Världens bästa Karlsson & Popcorn på pay 'n jump i fre, jag som fotat t.o.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0