Torsdag 21 april, 2011

Jag kom precis på mig själv att sitta i mörker framför datorn..
Har ju vart lite dålig uppdatering, men har inte funnits mycket tid.
C laddar inför tävlingen på måndag, startar sist i första klassen.
Idag fick han gå ett lösgörande pass nere på stora utebanan. La mycket utav fokuset på övergångar och fattningar, som efter ett tag vart riktigt bra. Red även lite förvänd galopp och lite diagonaler för att rakställa osv. Han vart riktigt runt och fin i högergaloppen, som han normalt sett har väldigt svårt för.
Han var positiv över lag och jobbade på riktigt bra! I morgon tror jag att fokuset ska ligga på tempoväxlingar. Får se lite hur han känns.

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Lycka till på tävlingen! :D Vad ska du rida för klass?



SV; Ja, det förstår jag! Samma här, klipper regelbundet, borstar försiktigt och har mig. Vill ha lika långt som du! Har kanske 7 cm kvar att spara, men jag kämpar på ;D



Tack så jättemycket, hon har verkligen rundat på sig under våren. Bilden i inlägget är ju ett år gammal, så det är kul att se skillnaden!

2011-04-22 @ 11:09:48
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0