Juldagen

Har råkat vänt på dygnet, ops!
Detta betydde att det vart en ordentlig sovmorgon till kvart i 1. Fikade lite och sen ut till stallet. Känner att jag vart flitig idag inför mån-tis! Har tvättat två maskiner, packat nästan allting & smörjt allt jag ska ha med mig på mån-tis, förutom stövlarna som jag smörjer i morgon efter att jag ridigt en sväng. Blir lite jogg och lösgörande för att ponnyn ska vara pigg och fräsch i kroppen innan vi åker. Har kanske inte nämnt det här på bloggen, men på mån åker jag till Hudik, tar med mig ponnyn, på förberedande ridledarkurs! Så vi sover över däruppe och åker hem igen på tisdag kväll. Är riktigt taggad, ska bli grymt roligt. Har även skottat fram transporten och testkört med Ficusen (Ford Focus).
Nu laddar jag batterierna inför en kort nattpass, 23.55-04.45

Finaste ponnyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0