Dag 5 - Det här har jag med mig på tävling

Pedantisk som jag är så älskar jag att skriva listor. Och vad kan inte vara bättre än att göra det till tävling? Men oftast igenom listan i huvudet då jag lärt mig att komma ihåg den. Hellre för mycket saker än för lite. Nu har jag utgått från när jag har vart på tävlingar med Indy, när det kommer till häst utrustningen.

Till mig:
Hjälm, Charles Owen Wellington Classic
Hårnät, Equi Design
Plastrong, Equi Design
Skorta, Jacson, Kingsland
Kavaj, Pikeur Diana (dressyr) el. Pikeur Scarlet (hoppning)
Handskar, Roeckl Vesta
Spö, med bling
Ridbyxor, Equiline Polly
Stövlar, Cavallo Grand Prix Plus (dressyr) el. mina gamla (hoppning)
Stövelväska, Kingsland
Sporrar, Sprenger Balkenhol (häst) gummiklädda 15 mm (ponny)
Strumpor, Kingsland
Pannband, Kingsland (vinter)
Keps, Agria (sommar)
Regnjacka, Kingsland
Vindjacka REAL, Sjöhagen Wear
Höst/vårjacka, Kingsland
Dunjacka, Kingsland
Överdragsbyxor, Jacson
Vanliga skor
Tävlingsmapp, ink. hästpass

Hästen:
Träns med swarovskipannband, ihop-plock från olika märken
Nummerlapp, Globus
Sadel
Schabrak, Mias RS
Benlindor, Protector
Skrittäcke, okänt märke
Fleecetäcke, Sjöhagen Wear
Stalltäcke, Hansbo Sport
Lädergrimma

Annat:
Transportskydd
Lädergrimskaft

Kraft
Vattenhint
Ryktlåda 

Nu har jag säkert glömt någonting, men i största allmänhet så brukar jag ha med mig det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0