Updade om vad som hänt, del 2

Väl hemma i Gävle hann vi inte mer än att landa innan det var dags för Hannas möhippa! Dagen började med att den blivande bruden fick klä ut sig till ko och sälja mjölk på stan. Målgruppen som hon fick mest framgång med var barnfamiljer och äldre män. Hmm.. Gulliga barn och gubbsjuka äldre män, haha!
Sedan blev det vinprovning på Helt Enkelt och mys uppe på Fjärran Höjder Relaxen för att sedan åka tillbaka för middag på Helt Enkelt. Grymt god mat! Har åkt dit flera gånger efter och maten har vart precis lika god. Efter det blev det förfest hos A innan krogen. Sammanfattningsvis en grym dag och kväll!

Kossan med sina bjällror

En del av möhippegänget

En vecka efter möhippan var det dags för bröllop!

Hela möhippegänget, dock försvann M lite på hörnet

Finaste H och D

Det här måste ju vart det snyggaste kortet som togs under dagen

Jag tillsammans med finaste H

Efter någon vecka så kom även att antaningsbrev från SLU = jag hade blivit antagen till hippologen!

Därefter rullade jag till Falsterbo för att heja på Ebba, Mia, Mattias & Co'. Grymt fina tävlingar som vanligt. Alla som har vart i Falsterbo under FHS vet vad jag pratar om.

Sen har jag och Dennis hunnit komma iväg på en hopptävling med en lyckad debut, vinst! Fick väldigt mycket beröm för hur fin och välriden han var! Alltid roligt!


Sedan när S fick semester så åkte jag upp några dagar till Sundsvall. Väldigt mysigt måste jag säga. Efter det följde S med mig tillbaka till Gävle för lite party!

Sammanfattningsvis få har jag haft en fantastisk vår/sommar! Snart drar allvaret igång igen, men det är ju lika roligt för det. Man håller ju på med det man tycker är roligt! Förhoppningsvis så kommer jag kunna hålla i det här med bloggandet, hösten ser inte ut lika som tidigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0