Torsdag 20 jan, 2011

Gooooodmoooorning!
Tänk vad skön den där sängen kan vara ibland.. Mar ju vart uppe ett tag, men har inte riktigt kommit igång än, ska nog ta mig ett glas O'boy så jag vaknar till. Idag är ju min "lediga" dag. Ska igentligen ha praktik idag, men eftersom att jag gör den på en kväll istället så får jag disponerna mina torsdagar som jag vill. Riktigt skönt måste jag säga. Men nu måste jag börja ta nytta på dagarna, finns ingen tid att spilla!
Dagens uppgifter blir att:
- Skriva hemuppgift, specialidrott B dressyr
- Städa lite hemma
- Plugga till prov
- Ringa kiropraktorn/massören om att boka en ny tid, check!
- Göra en tävlingsplannering för 2011, check!
- Sortera i alla bilder och dokument osv på datorn, check!
Uppdaterar listan under dagen allt eftersom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0