Söndag 16 jan, 2011

När ska jag inse att tiden alltid kommer gå fortare än vad jag vill?
Förstå om man får turen att jobba med någonting man tycker är roligt hela livet, kommer jag vara i medelåldern om ett tag? Det är ju nästan så att man får ångest, men bara nästan..
Torsdag: Vart stallet för hela slanten. Var dock in till stan och åt lunch men mamma. Träffade även en gammal kompis som jag inte sett på 1½ år, inte en dag för tidigt alltså!
Fredag: Lervik på dagen, longering stod på schemat. Men jag tycker inte om att behöva lita på någon annan (när jag blir longerad) utan håller gärna i linan själv. Dock var både Kaswik och Sambuca duktiga! Sen 18.30-04.45 så jobbade jag stängning med världens bästa Karlsson tiden gick riktigt fort faktiskt!
Lördag: Lååååång sovmorgon, vilket betydde att det inte vart mycket vettigt gjort denna dag.
Söndag: Jobbat 11-20, ska hoppa in i duschen nu och packa ihop allt till i morgon. Sen mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0