Fredag 21 jan, 2011

Är glad!
Förhoppningsvis, om ca en vecka kommer jag kunna tala om vad det är.
Ni får ge er till tåls lite grann, hihi.
Idag var det Lervik som stod på schemat. Red Kaswik på fm, trodde jag skulle longeras, men jag var det ända som inte vart det, så jag fick rida lite själv. Gick helt ok, men inte nöjd. Hon vart lite spänd för omgivningen osv. Varken styrkan eller orken finns ju heller. Sen på em så åkte vi in till skolan och började klippa ihop våran film om hästkunskap-dekorativ hästvård. J*vla teknik säger jag bara, datorerna låg inte på + idag..
Sen till affärn och handla lite gott. Vart mys på kvällen, även lite plannering inför *hemligt*
Nu tänker jag gå och lägga mig, ryggen säger ifrån. Har mycket att göra i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0