Dag 9 - En perfekt dag i stallet

Då åker jag dit på fm i god tid och tränar för Cicci. Jag tycker det är skönast när man är färdig med ridningen så att man i lugn och ro kan fixa allt annat i stallet, mockning osv. När jag är färdig med alla vardagliga sysslor pysslar jag gärna med att tvätta schabrak och lindor samtidigt som jag städar rent skåpen. Känslan när du lägger in nytvättade lindor, schabrak osv. i ett nystädat skåp är så härlig! Det känns ju nästan som att man har lite ordning på alla grejor man har..
Sen blir det fika eller mat med bästa brudarna!
Sen upp i stallet igen och pyssla om hästen och lite sånt. Ibland kan det vara skönt att ha en hel dag för sig själv i stallet. Det har vart på tok för lite utav det den senaste tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0