Dag 1 - Presentation av mig själv

Jag heter Fanny Claesson, är 18 år gammal och bor i Gävle.
Jag går sista året på gymnasiet, detta betyder att jag bara har en termin kvar innan jag tar studenten, wihoo!!
Jag pluggar på Realgymnasiet Naturbruksprogrammet med inriktning på hästhållning. Grym skola, finns ingen bättre! Rekommenderar den verkligen även om man inte tänker jobba med hästar i framtiden!
När jag inte pluggar så tillbringar jag mycket utav tiden i stallet. Det har jag gjort ända sen jag var liten. JAg har aldrig haft en egen häst, men jag har ända sen jag var 9 år gammal hjälpt andra med sina hästar.

Jag extrajobbar även på Max, uppe på söder. Men efter skolan vill jag komma ut och jobba och förhoppningsvis sen komma in på Hippologutbildningen. För närvarande har jag gått ULK-utbildningen, Ta Täten- ledarskapskurs, Förberedande kurs för Ridledarutbildningen och jag läser även ledarskap som extraämne i skolan.
För att hela tiden utvecklas som ledare har jag praktik genom att vara ridledare på ridlektioner på GFRK. Det är otroligt vad man utvecklas hela tiden, men det som jag har utvecklat mest, det är nog att jag vågar ta för mig på lektionerna, hitta på olika övningar, vara lite snabbtänkt i obekväma situationer osv.

Jag tävlar i dressyr. Har mellan 2007-2010 tävlat en ridskoleponny som heter Indy upp t.o.m. nationell nivå och vinst i FEI. Just nu rider jag på en lite grönare ridskolehäst som heter Calito som jag hoppas komma ut med på lite tävlingar under vårterminen 2011.
Lägger även upp 2 bilder på mig, även om jag inte direkt är någon linslus.

Civil-klädd

Stall-klädd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0