8 januari

Idag = slappdag
Har vart väldigt skönt, men samtidigt uttråkande. Vi har inte gjort någonting, varken jag eller ♥
Tittade på filmen Miracle på em, hur bra som helst! Verkligen värd att se, den var ganska lång, så den är bra om man vill ha filmkväll.
Har även fått hem min tröja som jag beställt
 
Dåliga bilder, den är snyggare på.
Dock har jag inte fått hem fleecejackan än, pappa försökte få tag på dem men fick inget svar. Får testa att ringa i morgon, nu har jag väntat länge nog..
Och jag har inte glömt "Dag 7 - Min bakgrund", men jag har inte haft tillgång till några bilder som jag kan skanna in i datorn så den kommer upp vilken dag som helst. På mån drar ju allvaret igång igen, så i morgon tänkte jag plugga till lite prov. Nu, sängen..


Kommentarer
Postat av: Helen Jakobsson

hej hur fick du tag på den tröjan ? blir tacksam för svar

2011-09-04 @ 03:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0