7 januari

Nu har det snart gått en vecka på det nya året!
Vart en sväng ut till stallet idag, det var pay n' jump på klubben och världens bästa Karlsson skulle vara med. Hon hoppade Popcorn (aka. Poppelito) och det gick så bra! Jag var även lite fotograf under dagen, men man kan väl säga att jag misslyckades inne. Ute var de helt ok. Sen åkte vi och åt lunch, mums*
Eftermiddagen har jag spenderat med att göra färdigt en till skoluppgift! Känns som jag börjar komma igång nu, men jag har en till uppgift jag skulle behöva göra, men jag hittar inte papperna till den. Så får se till att fixa dem på mån i skolan. Tänkte ägna lör-sön åt att plugga inför prov. Har några som jag skulle behöva beta av! Men det stora berget med uppgifter börjar minska till högar i allafall!
Nu tänkte jag gå ner och fika lite, blir mys med ♥ ikväll också!

Karlsson och Poppelito idag på pay 'n jump

Kommentarer
Postat av: Jenny

Världens bästa claesson <3

2011-01-10 @ 22:00:37
URL: http://jennyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0