5 januari

Var så trött när jag kom hem igår att jag inte orkade blogga..
Har faktiskt inte tagit ett ända kort på hela kursen, riktigt dåligt utav mig! Hade ju t.o.m. med kameran, men det var ett så späckat schema att jag hade tur som hann mocka till ponnyn. Kursen var iallafall givande. Främst eftersom att vi fick tips på bra övningar man kan göra med barn på olika nivåer osv. Vart även 4 ridpass, 2 om dagen och ponnyn skötte sig utmärkt!
Speciellt andra dagen, då var hon guld värd!
Mjuk, fin, lydig och stadig på dressyren..
Pigg, spänstig och otroligt välhoppande på hoppningen..
Hade inte kunnat avsluta min tid med henne på ett bättre sätt ♥

Joggar fram i Falun, sommaren 2010

Idag har det vart en mysdag! Tog lite sovmorgon, åkte sen med mamma och åt lunch. Sen till stallet en sväng och pussa på ponnyn och städa ur tävlingskåpet efter kursen. Sen åkte vi hem och gjorde hemma-lagade hamburgare! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det lite mys framför tv'n. I morgon ska jag sätta igång och plugga! Har en hel del jag måste göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0