1 januari 2011

Gott nytt år på er allihopa!
Nu drar vi igång det nya året! Igår jobbade jag 10-17, sen var det bara att åka hem och göra sig i ordning. Själv tillbringade jag nyår "hemma" i Gävle tillsammans med trevligt folk. Och efter gårdagens aktiviteter tror jag att jag har tinitus. Ett tips, ge aldrig en pipleksak till någon som har druckit alkohol..
Gänner mig relativt död idag, dock ska jag försöka palla mig ut till stallet. Sen blir det jobba 17-03.30. Dock jobbar jag mitt sista pass på några dagar, jobbar nästa gång till helgen som kommer. Åker ju på kurs mån-tis (den vart ju flyttad p.g.a. snövädret) och sen ska jag ta de andra dagarna till att komma ikapp med skolarbetet. Nu är det bara en termin kvar, sen tar jag studenten. Tänker satsa allt nu!
Nu har föresten de tidsinställda inläggen dragit igång! Det var 2 st nu i morse (tro inte att jag satt vid datorn då), och detta kommer förhoppningsvis rulla på.

Jag igår innan vi åkte iväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0