Julafton

Den 24 december, en utav de dagarna man längtar till på året..
Vart uppe ganska länge i går, så tog en ordentlig sovmorgon!
Sen var det dagt att åka hem till pappa med julklapp. Även ♥ fick sig två stycken.
På em så åkte jag och lillebror hem till mamma där mormor och morfar även väntade. Åt lite julmat, kollade Kalle Anka och sen kom tomten. Grymt supertack till alla idag! Har blivit riktigt bortskämd under kvällen! Har fått ruskigt fina julklappar! Filmer, smycken, tidningar, godis, pengar osv och bland annat:
Tröjor, Kingsland & HV POLO
Fleecejacka, Kingsland
Piké, POLO de PARIS
Ridbyxor, Shockemöhle Sports
Ridstrumpor, Kingsland & Mountain Horse
Boot Tree, Mountain Horse
Stövel & hjälm väska, Equiline

HV POLO tröjan som jag köpte "åt" mamma, till mig själv i julklapp i Globen
Nu ska jag gå ner och fika lite, sen blir det mys med film!


Kommentarer
Postat av: Maria

Fin blogg bästa du <3 jag kommer läsa varje dag...puss

2010-12-24 @ 22:35:28
URL: http://whygin169.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0